index

index

ONZE VISIE OP HET VAK

Ontwerper zijn was nog nooit zo veranderlijk als vandaag - en ‘t wordt alleen maar meer. De vergankelijkheid van vluchtige boodschappen, verspreid over snel ontwikkelende digitale media, zorgt voor een wildgroei aan beelden en kreten. De balans tussen snelheid, kwantiteit, inhoud en kwaliteit zorgt voor een spanningsveld. Binnen dat veld creëren wij de ruimte voor inhoud. Het ontwerp is ‘t podium voor wat we overdragen.

Lees meer over onze werkwijze.

IN DIT LICHT ZIJN WIJ ONDERSCHEIDEND

respect voor de context

Alles wordt beleefd in zijn omgeving; niets staat op zichzelf. Wij geloven dat wanneer je zonder context ontwerpt je verwarring creëert. Door de context te herkennen en begrijpen kun je begrip vormen. Geïnformeerd zijn zorgt voor de mogelijkheid om kennis 'juist' over te brengen.

strategische impact 

We zien ons ontwerper-schap als een middel om urgente boodschappen helder over te brengen. We kijken voorbij de vluchtige oplossing en maken een groter verhaal zichtbaar. Met onze opdrachtgevers bouwen we het liefst aan totaalconcepten die via diverse aansluitende media het verhaal integraal overdragen. Denk dus eerder aan complete identiteiten, totale brand presences en gehele campagnes dan in één enkele brochure, poster of website.

bold statements

Wie aandacht zoekt voor zijn of haar boodschap, moet niet aarzelen: zet het krachtigste middel in dat je hebt en benut het ten volle. Gechargeerd gezegd: als onze opdrachtgever zich tijdens de kick-off niet hardop afvraagt of we niet te ver gaan, doen wij ons werk niet goed…!

VISIE OP DE MAATSCHAPPIJ

Als ontwerpers maken we boodschappen overdraagbaar en opvallend. Voortdurend verpakken wij boodschappen van onze opdrachtgevers zodanig, dat ze méér aandacht zullen krijgen van ‘t beoogde publiek. Daarmee hebben wij impact op de maatschappij om ons heen en daar krijgen we energie van. Het geeft ons ook een geweldige taak.


sign your signal!

Welke?

De taak om kritisch te zijn als het gaat welke boodschappen we gestalte zullen geven. En om de boodschappen die het waard zijn meer aandacht te krijgen, zo krachtig te maken dat niemand er nog omheen kan.

Welke boodschappen zijn dat?

Alles dat het wereldbeeld van mensen breder maakt. Onwetendheid en onbegrip zijn verwoestende processen tussen mensen. We willen met ons werk een medicijn bieden tegen de woekerende onwetendheid tussen mensen onderling.

WIL JE MEER INFORMATIE OF EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN KICK-OFF WORKSHOP?

Bel of mail ons dan op
hanneke@hatsandtales.nl
06 432 74 364


saskia@hatsandtales.nl
06 455 20 450

Of lees meer over onze werkwijze.

Ⓒ HATS & TALES 2018

ONZE VISIE OP HET VAK

Ontwerper zijn was nog nooit zo veranderlijk als vandaag - en ‘t wordt alleen maar meer. De vergankelijkheid van vluchtige boodschappen, verspreid over snel ontwikkelende digitale media, zorgt voor een wildgroei aan beelden en kreten. De balans tussen snelheid, kwantiteit, inhoud en kwaliteit zorgt voor een spanningsveld. Binnen dat veld creëren wij de ruimte voor inhoud. Het ontwerp is ‘t podium voor wat we overdragen.

Lees meer over onze werkwijze.

IN DIT LICHT ZIJN WIJ ONDERSCHEIDEND

respect voor de context

Alles wordt beleefd in zijn omgeving; niets staat op zichzelf. Wij geloven dat wanneer je zonder context ontwerpt je verwarring creëert. Door de context te herkennen en begrijpen kun je begrip vormen. Geïnformeerd zijn zorgt voor de mogelijkheid om kennis 'juist' over te brengen.

strategische impact 

We zien ons ontwerper-schap als een middel om urgente boodschappen helder over te brengen. We kijken voorbij de vluchtige oplossing en maken een groter verhaal zichtbaar. Met onze opdrachtgevers bouwen we het liefst aan totaalconcepten die via diverse aansluitende media het verhaal integraal overdragen. Denk dus eerder aan complete identiteiten, totale brand presences en gehele campagnes dan in één enkele brochure, poster of website.

bold statements

Wie aandacht zoekt voor zijn of haar boodschap, moet niet aarzelen: zet het krachtigste middel in dat je hebt en benut het ten volle. Gechargeerd gezegd: als onze opdrachtgever zich tijdens de kick-off niet hardop afvraagt of we niet te ver gaan, doen wij ons werk niet goed…!

VISIE OP DE MAATSCHAPPIJ

Als ontwerpers maken we boodschappen overdraagbaar en opvallend. Voortdurend verpakken wij boodschappen van onze opdrachtgevers zodanig, dat ze méér aandacht zullen krijgen van ‘t beoogde publiek. Daarmee hebben wij impact op de maatschappij om ons heen en daar krijgen we energie van. Het geeft ons ook een geweldige taak.


sign your signal!

Welke?

De taak om kritisch te zijn als het gaat welke boodschappen we gestalte zullen geven. En om de boodschappen die het waard zijn meer aandacht te krijgen, zo krachtig te maken dat niemand er nog omheen kan.

Welke boodschappen zijn dat?

Alles dat het wereldbeeld van mensen breder maakt. Onwetendheid en onbegrip zijn verwoestende processen tussen mensen. We willen met ons werk een medicijn bieden tegen de woekerende onwetendheid tussen mensen onderling.

WIL JE MEER INFORMATIE OF EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN KICK-OFF WORKSHOP?

Bel of mail ons dan op
hanneke@hatsandtales.nl
06 432 74 364


saskia@hatsandtales.nl
06 455 20 450